NAWAITU KU INI...

Salam..
Anda terpanggil untuk melihat blog saya ini di atas izin NYA. Saya pula terpanggil untuk membuat blog ini bagi berkongsi dua perkara iaitu membantu meningkatkan tahap kesihatan golongan wanita terutamanya dalam berdepan banyak gejala penyakit dewasa ini serta memberi peluang kepada orang di luar sana menambahkan pendapatan bulanan mereka. Ini bukan skim cepat kaya..dapat duit selepuk dan company tutup. Ini sebuah perniagaan berasaskan MLM yang memiliki sijil Akta Jualan Langsung dan juga product yang amat berkualiti.

Moga blog ini mampu memberi sedikit informasi dan sebagai langkah mula untuk kita semua menuju puncak!

Hanez@PB
017 - 8812471
Ampang

Friday, August 6, 2010

PEMBUATAN TUALA WANITA BIASA & BERKUALITI RENDAH

Proses pelunturan dan pemutihan yang menghasilkan DIOKSIN!

  • Tahukah anda pad biasa yang anda pakai bertahun-tahun itu terdedah kepada dioksin yang boleh menyebabkan kanser? Tahukah anda pad biasa yang anda selalu gunakan itu diperbuat daripada bahan-bahan terpakai juga serbuk kayu pulpa? Melalui proses pelunturan dengan bahan peluntur berklorin, bahan-bahan terpakai dan serbuk kayu pulpa tersebut diputihkan dan dilembutkan. Proses tersebut menghasilkan bahan kimia yang dikenali sebagai DIOKSIN!!
  • Darah haid mengalir dari uterus dan diserap oleh tuala wanita. Dioksin akan terbebas melalui proses pemeluapan. Dioksin akan diserap ke dalam rahim melalui saluran uterus  dan akhirnya sampai di ovari melalui tiup filopian. 
  • Sistem peranakan adalah sistem pertama yang dimasuki oleh dioksin hanya selepas 30minit seseorang itu memakai pad biasa yang diperbuat dari bahan-bahan terpakai. Bayangkan berapa kali ganda wanita berpeluang menghidapi kanser setelah berpuluh-puluh tahun memakai pad berkualiti rendah ini.
     

No comments:

Post a Comment